Tillbaka från Österlen

Hej igen! Nu är jag och Nouchi hemma igen ifrån Österlen. Vi hade en jättemysig helg med underbart väder hela helgen. Jag, Nouchi, Lacey (min 13-åriga riesen/new foundlandblandning) och min pappa åkte ner till stranden. Det finns ingen bättre plats att vara på än Österlens underbart vackra stränder med den lenaste vita sand man kan tänka sig! Det hörs lång väg att jag är född och uppvuxen på Österlen va? ;) :D
Det var en så där helt underbar dag med precis lagom varmt soligt väder, och himlen och havet var exakt lika blåa så man kunde inte se horisonten :) Jag och pappa promenerade längs med vattenbrynet medans hundarna sprang och lekte ihop och det är så härligt att se hur roligt de hade ihop! Lacey alltid blir som en liten valp på nytt när hon får springa i sanden och simma i havet :) Tyvärr glömde jag min kamera hemma i Östra Grevie så det blev inga bilder denna gången men nästa gång ska jag ta desto fler :)

Men här kommer lite sommarbilder som jag tog förra sommaren + lite bilder på Lacey :)

Kram på er! :)

Kommentarer
Postat av: Linda och Cookie

Jättefina bilder! Vi bodde i Beddingestrand i drygt ett år och det är verkligen fint vid havet den här tiden på året! Har du anmält dig till någon mer tävling? Det måste du göra annars! Kram Linda och Cookie

2009-04-06 @ 22:39:35
URL: http://lucaswilner.blogspot.com
Postat av: Camilla

Tack så mycket! Ja visst är det? :) Nej inte än eftersom Nouchi förmodligen ska börja löpa. Egentligen ska det inte vara dags förens i maj men hon har redan börjat visa tecken på att det nog är dags så jag vågar inte chansa. dessutom är hon helt hopplös att träna lydnad med då, hon bilr helt okoncentrerad när hon ska löpa ;) Vilka fina bilder du hade på din blogg! Lucas och Cookie är helt underbart gulliga tillsammans! :) Kram!

2009-04-07 @ 08:20:29
URL: http://nouchi.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Mmmysigt! Jag bodde i Brösarp i ca 1 år och älskar Österlen, fast det är mysigare och bo vid havet... Dumma tikar som tvunget ska löpa, vi saknar dig på rallyn!

2009-04-07 @ 08:32:44
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Pamela

Sån sötis Lacey e! Fina bilder!! Hoppas du fick mitt mail om vilka kursdagar det var! Ha det bra! Kram Pamela o Kimba

2009-04-07 @ 09:51:19
URL: http://briardkimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0