Grattis på födelsedagen Nouchi!

Idag fyllde Nouchi 6 år! Detta firandes med en rallytävling tillsammans på Lunds brukshundklubb. 
Anna, Annas mamma, Pamela och hennes mamma Annette var också anmälda. Pamela vann fortsättningsklassen med hela 96 poäng och blev uppflyttad till avancerad och jag & Nouchi vann nybörjarklassen med 94 poäng och blev också uppflyttad till nästa klass. Anna kom på en hedrande andra plats med 94 poäng, endast 14 sekunder efter Nouchi! För mammorna var det debut i rallylydnad, och det gick bra för båda två även om Annettes Cocos tyvärr var lite snusig för dagen men det går säkert bättre nästa gång :)


Stort Grattis älskade Nouchi! Känns som det var igår jag hämtade hem dig som busig 8 veckors valp, och du vände upp och ner på hela huset i samma stund dina små tassar kom innanför dörren :) Det har varit både skratt och tårar (mest skratt som tur är) men jag skulle aldrig någonsin velat vara utan dig.

Tusen tack för alla underbara stunder vi haft så här långt och jag hoppas på många fler år tillsammans.

Jag älskar dig! / Många kramar från Matte 




Kommentarer
Postat av: Anna o Pelle

Ja, grattis till många saker idag! Tycker det blev en himla trevlig dag för oss allihopa! =)

2010-04-25 @ 23:06:16
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Pamela

Grattis Nouchi i efterskott, har inte fått uppdateringen (prenumererar på blogkoll så får man mail när de man lägger till där har uppdaterat). Tänk vad tiden går snabbt :) pussa henne i efterkostt från mig o Min nakenFluff!

2010-05-03 @ 14:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0