Träning på egen hand :)

Idag hade Anna, Pamela, Malin och jag bestämt att vi skulle träna i Trelleborg i samband med allsången där, men tyvärr fick både Malin och Pamela förhinder så Anna och jag tyckte inte det var lönt att åka dit själva. Men vad gör man när korvbitarna redan är upptinade, träningsföremålen blivit framställda för att inte glömmas, och hunden har gått och tänkt "Jaaa..idag ska jag träna!" hela dagen? Jo man bygger snabbt upp sin egen lilla lydnadsbana hemma på sin egen minimala gräsmatta ;)

Efter träningen åkte vi till Arriesjön och badade. Det var jätteskönt tyckte Nouchi så vi ska åka dit i morgon också.

Tyvärr har jag även fått tråkiga nyheter om min 13 år gamla Lacey som inte mår riktigt bra. Hon vill inte äta, och har spytt upp det lilla hon väl fått i sig, men än så länge dricker hon som vanligt. Förhoppningsvis är det bara en bacill hon fått i sig i och med att det är rötmånad men man vet ju aldrig.... :(

Kram på er




Rutan :)




"Ska jag hämta den där rälia trägrejen nu eller?" ;)




"Man tager vad man haver" som Kajsa Varg sa :)




Här tränar vi momentet "hopp-sitt-hopp", fast än så länge är vi bara på "hopp-blå boll-bus" :)

Alltså "Hopp"...




..."blå boll"...




... och "bus" :)



Kommentarer
Postat av: Anna o Pelle

Hahaha, vad kreativ du är! =) Själv hamnade jag i soffan, buu för mig.

Men det kanske kommer något tivoli eller marknad som vi kan ha som störning? Vet du om det är något på gång i närheten?

Ha det gott, och hoppas din gamle tös repar sig!

2009-08-20 @ 10:51:30
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Linda och Cookie

Hahaha du är för rolig Camilla! Det e bra att ha fantasi ibland =). Hoppas din Lacey kryar på sig och att du och Nouchi har det bra, kramar!

2009-08-24 @ 06:55:07
URL: http://lucaswilner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0