Strandpromenad på Österlen

I helgen som gick var jag och Nouchi hos min pappa på Österlen. Jag ägnade största delen av helgen åt intensiv övningskörning och det kändes väldigt bra, börjar få kläm på det här med att köra nu :) Men efter all körning så tyckte pappa och jag att vi skulle åka ner till Borrby strand så att Nouchi fick springa av sig lite :)





Vy över Borrby Strand





Busbriard :)




Nouchi och min pappa har skoj tillsammans ;)





Gamla höga med Tång är det bästa som finns!





Glad briard med spring i benen + sandstrand = MYCKET bus :)


















På stranden fanns det lite av varje, bl.a denna låda...





...en gammal trästock...





..och massor av snäckor.




Skymning över Österlen
















Kommentarer
Postat av: Pamela

Hej! Kul att duu uppdaterat! Hur kunde du hålla henne ifrån vattnet? Något tips på hur det går till? =P Så fiin hon är! Ha det bra! Kram

2009-11-17 @ 21:16:56
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Linda och Cookie

Hej Camilla!

Sååå fina bilder! Men kan det bli annat med en så vacker hund?? Jag tycker Cookie är rätt lik Nouchi, ja, mer än att de båda är briarder alltså =)

Hoppas ni har det bra, kramar!

2009-11-21 @ 21:55:36
Postat av: Anna o Pelle

Så fina bilder! Ser ut som att Nouchi hade världens lattjo lajban på stranden (min hund hade ju varit i vattnet 99 procent av tiden...)!

Ha det gott!

2009-11-23 @ 09:45:27
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Pamela

Ja Kimba e helt frisk i sitt ben nu! Så himla skönt! Tänkte snart ta upp treadmillet igen eftersom jag har nångra ggr kvar o sån motion e ju aldrig fel! =)

2009-11-23 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0