Bad-bilder

En solig men lite kylig kväll åkte Nouchi, Tobbe & jag ner till Arriesjön så att Nouchi kunde få simma. Det var jättehärligt tyckte hon :)




Nouchi med sin bad-pipis :)




Den fina flytvästen som hon har på sig fick hon av Tobbe. Den köpte
han på Jula för 299kr och det känns bra att hon har den på sig OM
olyckan skulle vara framme när hon är långt ute i sjön.







Min söta Nusse :)




"Varning för blöt briard"




Man kan sitta lugnt & fint också fast det tar emot att sätta ner sin
rumpa i den räliga blöta sanden :)



Det blir riktiga svall-vågor när hon paddlar på mot sitt mål :D




Efteråt är det viktigt att man skakar sig ordentligt...och helst så att
man även skvätter ner sina människor :) 




Nytorkad och fin :)


Jag vill passa på att tacka för alla fina kommentarer, mejl, sms och samtal som jag fått i samband med Laceys bortgång från både nya och gamla vänner. Det känns så fint att ni visat en sån omtanke om mig, och att Lacey lämnat så stora tassavtryck i era hjärtan :)

Stor kram till er alla!


Kommentarer
Postat av: Pamela

Ängtligen lite uppdatering!! :D Så himla söt hon e! Vilka fina bilder! Har jag mailat bilder sen HBG tävlingen?! ;S jätteförvirrad, kom till o tänka på det nu o vet inte om jag gjort det. Har varit fullt upp m så mycket annat ;( Hoppas allt e bra! Vi får snart planera in en ny träningsdag! Ha det fint!! Kram

2009-09-17 @ 23:07:03
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Anna o Pelle

JAAAA! Uppdateringar gillas! Hoppas du har det bra Camilla! Jag är med på träningstillfälle, om jag får!

Vad härliga bilder från Arrie, brukar ni bada där?

2009-09-18 @ 11:08:24
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: jenny

Visst är det härligt i Arrie!!! Jag brukar också köra dit : ) När jag ser bilderna är jag mycket glad att mina hundar inte har så lång päls ; )



Ha det bäst!!

Jenny!

2009-09-18 @ 19:24:43
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Linda och Cookie

Så fina bilder! På den första bilden där den gula leksaken ligger framför tassarna på Nouchi ser det ut som om hon har gula badtofflor om man tittar lite snabbt hahaha..... Kanske jag skulle åka till Arriesjön och bada med mina hundar, såg mysigt ut. Kram!

2009-09-20 @ 19:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0