Debut lydnadsklass 2

I söndags var Nouchi & jag på Skanör BK och tävlade klass 2 för första gången. Anna kunde tyvärr inte komma då hon inte kände sig riktigt hundra, men jag hoppas du mår bättre nu Anna :)

Nouchi var jätteduktig och fick 8, 8.5 och 9 på alla moment utom rutan (hon hittade inte rutan utan jag fick hjälpa henne in :) och fjärren (hon ville visa att detta moment kunde hon minsann så hon satte och lade sig själv innan jag hann ge kommando ;) så vi slutade på 157.5 poäng, förargliga 2.5 poäng ifrån ett första pris! Men vi ska ladda om och ta nya tag, detta var bara början ;)

Ha det så gott i sommarvärmen med era fyrbenta :)



Kommentarer
Postat av: Anna o Pelle

Hej på er! Grattis till lydnadsdebuten! Tyckte ni fick riktigt bra poäng, nu är det bara till att finslipa!

Yes, mår bättre. Onda i sidan har släppt, störigt att det hände just den morgonen... =/.



Ha det gott o sköt om er båda!

2010-06-16 @ 08:54:20
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Pamela

Ojoj! Det var ingen dålig debut! Grattis! Så skoj! :)

2010-06-16 @ 12:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0