Första lydnadstävlingen!



Hej tjejer!

Ledsen att det tog sådan tid för mig att uppdatera min blogg. Både Nouchi och jag var helt slut när vi kom hem, en kort kisserunda + lite middag var allt vi han med innan vi somnade tillsammans i min säng, sen sov vi från 18 till 23 :)
Det känns fortfarande helt overkligt att vi lyckades skrapa ihop till ett första pris, trots en del missar från min sida. Jag var så nervös att jag kände mig svimfärdig när vi var inne på planen med på nåt sätt så blev Nouchi inte så mycket påverkad av det vilket var väldigt duktigt av henne :)

Stort grattis till Anna & Pelle till förstapriset och 3:dje platsen, det förtjänade ni verkligen! Och grattis till Malin med Guinness och Pamela och Kimba också! Ni var jätteduktiga, nästa gång tar ni förstapris ni med!

Jag & Nouchi vill tacka er allihopa för att ni tagit emot oss i ert gäng med öppna armar. Det var tack vare ert stöd, vänliga ord, alla goda råd & tips och peppning som det gick så här bra. Utan er tjejer hade det ALDRIG gått!

Många kramar från Uschi-Buschi & matte ;)

Kommentarer
Postat av: Ingela

STORT GRATTIS till fin Lydnadsdebut!!! Kramar fr mormor

Postat av: Anna & Pelle

Vi var också helt slut när vi kom hem... Det ska bli roligt att åka på fler tävlingar ihop! Än en gång, grattis Camilla! Ni gick så bra!

Kram till gumsan också!

2009-03-30 @ 08:28:50
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Pamela

Grattis!! Ni var så himla duktiga. Sån bra debutt ni gjorde! :D Nu ska vi bara hitta fler att åka ut på!! :D

Kram fråm Pamela o Kimba!

2009-03-30 @ 10:47:38
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Hej Camilla!

Har ni hämtat er från i söndags?

Nästa jag har kollat in är Helsingborg den 1 maj, hänger du med????

Kramen från grann-byn

2009-03-31 @ 11:27:51
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0